II. A szervezeti struktúra
1. A POLGÁRMESTERI HIVATAL BELSŐ SZERVEZETI TAGOZÓDÁSA, FELADATKÖRE
Polgármester:
Tel.: 25/520-240
Sárbogárd, Hősök tere 2.
1. A polgármester a képviselő-testület döntései szerint és saját önkormányzati jogkörében irányítja a Hivatalt. Önkormányzati, valamint az államigazgatási feladat- és hatásköreit a Hivatal közreműködésével látja el.
2. A polgármester
a) a jegyző javaslatainak figyelembevételével meghatározza a Hivatal feladatait az önkormányzat munkájának a szervezésében, a döntések előkészítésében és végrehajtásában,
b) dönt a jogszabály által hatáskörébe utalt államigazgatási ügyekben, hatósági jogkörökben, egyes hatásköreinek a gyakorlását átruházhatja,
c) a jegyző javaslatára előterjesztést nyújt be a képviselő-testületnek a Hivatal belső szervezeti tagozódásának, munkarendjének, valamint ügyfélfogadási rendjének meghatározására,
d) a feladat – és hatáskörébe tartozó ügyekben szabályozza a kiadmányozás rendjét,
e) gyakorolja a munkáltatói jogokat az alpolgármester, a jegyző és az önkormányzati intézményvezetők tekintetében,
f) meghatározza, hogy mely körben tartja fenn egyetértési jogát kinevezéshez, felmentéshez, vezetői megbízáshoz, vezetői megbízás visszavonásához, jutalmazáshoz,
g) gyakorolja a polgármester hatáskörébe tartozó kiadmányozási és utalványozási jogot,
h) a jegyzővel egyeztetetten belső szabályzatokat, utasításokat adhat ki,
i) részt vesz hetente a vezetői értekezleten,
j) szükség szerint, de legalább félévente apparátusi értekezletet tart, amelyen a jegyzővel közösen értékeli a Hivatal tevékenységét és meghatározza az elkövetkezendő időszak feladatait,
k) hetenként /szerdán/ ügyfélfogadást tart.
Alpolgármester:
Novák-Kovács Zsolt
Tel.: 25/520-260
Sárbogárd, Hősök tere 2.
1. A polgármester helyettesítésére, munkájának segítésére a képviselő-testület alpolgármestert választ.
2. Az alpolgármester a polgármester által meghatározott feladatokat látja el a polgármester irányításával.
Címzetes főjegyző:
Dr. Venicz Anita
jegyzo@sarbogard.hu
Tel.: 25/520-250
Sárbogárd, Hősök tere 2.
1. A jegyző a Hivatal vezetője, aki szakmailag felelős a Hivatal működéséért. Tevékenysége során felelős a közérdeknek és a jogszabályoknak megfelelő, szakszerű, pártatlan és igazságos, színvonalas ügyintézés szabályainak megfelelő ellátásáért.
2. A jegyző feladatai a jogszabályokban meghatározottakon túlmenően különösen a következők:
2.1 a képviselő-testület működésével kapcsolatban:
- a) összehangolja az előkészítő munkát, gondoskodik a törvényességről, a jogszabályok, önkormányzati rendeletek, határozatok rendelkezéseinek betartásáról,
- b) gondoskodik az önkormányzat működésével kapcsolatos feladatok ellátásáról, rendszeres kapcsolatot tart a bizottságok elnökeivel és a képviselőkkel,
- c) közreműködik a bizottság, a bizottság elnöke, a polgármester, az alpolgármester képviselő-testületi előterjesztéseinek előkészítésében,
- d) az aljegyző és az osztályvezetők bevonásával folyamatosan figyelemmel kíséri és ellenőrzi a képviselő-testület elé kerülő előterjesztések, határozat- és rendelet-tervezetek törvényességét,
- e) figyelemmel kíséri az előterjesztések, döntési tervezetek előzetes bizottsági megtárgyalását,
- f) figyelemmel kíséri a testületi ülések menetét törvényességi szempontból,
- g) gondoskodik a jegyzőkönyvek pontos vezetéséről, a döntések eljuttatásáról az érintettek részére,
- h) biztosítja a lakosság tájékoztatását a képviselő-testület működéséről, közérdekű döntéseiről, valamint a Hivatal aktuális, az állampolgárok széles körét érintő feladatairól,
- i) beszámol a Hivatal tevékenységéről szükség szerint a polgármesternek, évente a képviselő-testületnek.
2.2 a Hivatal működésével kapcsolatban:
- a) a Hivatal belső szervezeti egységei útján, a jogszabály által a hatáskörébe utalt hatósági jogköröket ellátja,
- b) a Hivatal belső szervezeti tagozódására, munkarendjére és az ügyfélfogadás rendjére javaslatot készít a polgármesternek,
- c) a hatáskörébe tartozó ügyekben szabályozza a kiadmányozás, az ellenjegyzés és az utalványozás rendjét,
- d) gyakorolja a munkáltatói jogokat a Hivatal köztisztviselői, ügykezelői tekintetében azzal, hogy a kinevezéshez, a vezetői megbízáshoz és annak visszavonásához, a felmentéshez, jutalmazáshoz – a polgármester által meghatározott körben – a polgármester egyetértése szükséges. Az egyéb munkáltatói jogok átruházásának szabályait a Közszolgálati Szabályzatban állapítja meg.
- e) irányítja a személyzeti munkával kapcsolatos feladatokat,
- f) vezeti, összehangolja és ellenőrzi a Hivatal belső szervezeti egységeiben folyó munkát, meghatározza a feladatok végrehajtásának határidejét, módját és ütemét. Vezetői jogkörben gondoskodik a munka megszervezéséről, mely során közvetlenül vagy a belső szervezeti egységek vezetői útján utasítja a Hivatal dolgozóit,
- g) döntésre előkészíti a polgármester hatáskörébe tartozó államigazgatási ügyeket. Dönt azokban a hatósági ügyekben, amelyeket a polgármester ad át,
- h) gondoskodik a Hivatal működésének személyi és tárgyi feltételeiről a költségvetés által meghatározott keretek között. Meghatározza az egyes szervezeti egységek elhelyezését, az ellátott feladatok és a létszám figyelembevételével,
- i) elkészíti a Hivatal tevékenységéről szóló beszámolót,
- j) irányítja a Hivatal gazdálkodási tevékenységét,
- k) gondoskodik a Hivatal működését meghatározó belső szabályzatok elkészítéséről és azok naprakészségéről. A Hivatalra vonatkozóan belső szabályzatokat és utasításokat adhat ki,
- l) felelős az ügyiratkezelés technikai és személyi feltételeinek biztosításáért,
- m) mint a Fejér Megyei 5. számú Országgyűlési Egyéni Választókerületi Választási Iroda és a Sárbogárdi Helyi Választási Iroda vezetője ellátja a választások, valamint a népszavazások végrehajtásával kapcsolatos feladatokat,
- n) a Hivatal működésének és gazdálkodásának eredményessége érdekében működteti a belső kontrollrendszert,
- o) gondoskodik a törvényességi ellenőrzést szolgáló, az önkormányzatot és szerveit érintő dokumentumoknak a kormányhivatalhoz történő felterjesztéséről,
- p) a Hivatalhoz érkező ügyiratokat szignálja,
- q) a hetente hétfői napokon vezetői értekezletet tart a belső szervezeti egységek vezetői részvételével,
- r) vezeti az apparátusi értekezletet,
- s) szervezi a polgármesteri hivatal jogi felvilágosító munkáját,
- t) ellátja az államigazgatási tevékenység egyszerűsítésével, korszerűsítésével összefüggő feladatokat,
- v) irányítja a köztisztviselők továbbképzését,
- z) biztosítja a lakosság tájékoztatását az önkormányzat és a Hivatal működéséről, közérdekű döntéseiről, valamint a Hivatal aktuális, az állampolgárok széles körét érintő feladatairól,
- (zs) hetenként /szerdán/ fogadóórát tart.
Aljegyző:
Dr. Varnyu Péter
hatosag@sarbogard.hu
Tel.: 25/520-270
Sárbogárd, Hősök tere 2.
1. A polgármester a jegyző javaslatára kapcsolt munkakörű aljegyzőt nevez ki.
2. Az aljegyző a jegyző általános helyettese, így annak tartós távolléte vagy megbízása alapján gyakorolja a jegyzőt megillető jogokat és eleget tesz a jegyzőt terhelő kötelezettségeknek. A jegyzői tisztség betöltetlensége esetén az aljegyző látja el a jegyző feladat – és hatásköreit.
3. Az aljegyző ellátja továbbá a jegyző által meghatározott feladatokat. Ennek megfelelően vezeti a Hatósági Osztályt, közreműködik a hatósági munka belső ellenőrzésében.
A hivatal feladatai:
1. A Hivatal tevékenységével elősegíti a képviselő-testület, annak bizottságai, továbbá a képviselői munka eredményességét, ellátja a jogszabályokban meghatározott előkészítő, végrehajtó és ellenőrző feladatokat.
2. A Hivatal jogszabályban meghatározott közfeladata az önkormányzat működésével, a képviselő-testületi, bizottsági és polgármesteri döntések szakmai előkészítésével, a döntések végrehajtásának szervezésével és ellenőrzésével, valamint a polgármester és a jegyző hatáskörébe utalt államigazgatási ügyek döntésre való előkészítésével és végrehajtásával kapcsolatos feladatok ellátása.
3. A Hivatal a képviselő–testület tevékenységével kapcsolatban:
a) szakmailag előkészíti az önkormányzati rendelettervezetet, a testületi előterjesztést, a határozati javaslatot, melynek során biztosítja a szakmai megalapozottságot és a törvényességet,
b) nyilvántartja a képviselő–testület döntéseit,
c) szervezi és ellenőrzi a képviselő–testületi döntések végrehajtását, gondoskodik a döntések határidőben történő végrehajtásáról, valamint azok teljesítéséről tájékoztatja a képviselő-testületet,
d) ellátja a képviselő–testület munkájával kapcsolatos egyéb nyilvántartási, ügyviteli, adminisztrációs feladatokat,
e) ellátja az üléshez kapcsolódó szervezési feladatokat, gondoskodik a technikai és adminisztrációs feltételekről.
4. A Hivatal a képviselő–testület bizottsága működésével kapcsolatban:
a) biztosítja a feladat jellegének megfelelően a bizottság működéséhez szükséges ügyviteli feltételeket,
b) szakmailag előkészíti a bizottsági előterjesztéseket, jelentést, beszámolót, egyéb anyagokat,
c) tájékoztatást nyújt a bizottsági kezdeményezés megvalósítási lehetőségéről, valamint szakmailag véleményezi a bizottsághoz érkező kérelmeket, javaslatot,
d) gondoskodik a bizottsági döntés nyilvántartásáról, végrehajtásáról.
5. A Hivatal a települési önkormányzati képviselő munkájának segítése érdekében:
a) elősegíti a képviselő jogainak gyakorlását és kötelezettségeinek teljesítését,
b) megadja a települési önkormányzati képviselő munkájához szükséges tájékoztatást és biztosítja az ügyviteli közreműködést,
b) köteles a képviselőt a teljes hivatali munkaidőben fogadni és részére a szükséges felvilágosítást megadni, illetve intézkedni,
c) közreműködik a képviselő tájékoztatásának megszervezésében.
6. A Hivatal a polgármester munkájával kapcsolatban:
a) döntést készít elő, szervezi a végrehajtást,
b) segíti a képviselő–testületi munkával kapcsolatos tisztségviselői tevékenységet,
c) nyilvántartja a polgármester döntéseit.
7. A Hivatal a nemzetiségi önkormányzatok tevékenységével kapcsolatban:
a) szakmailag előkészíti az előterjesztést, a határozati javaslatot, melynek során biztosítja a szakmai megalapozottságot és a törvényességet,
b) közreműködik a döntések végrehajtásában, ha az igényli a Hivatal közreműködését,
c) részvétel a nemzetiségi önkormányzat képviselő-testületének ülésén,
d) ellátja a nemzetiségi önkormányzat munkájával kapcsolatos egyéb nyilvántartási, ügyviteli, adminisztrációs feladatokat,
e) a nemzetiségi önkormányzat jogszerű működésének folyamatos figyelemmel kísérése, a törvényi előírásoknak megfelelő működéshez szükséges szakmai segítségnyújtás (tájékoztatás, ismeretanyag biztosításával)
f) a nemzetiségi önkormányzattal kötött, a költségvetés előkészítésének, jóváhagyásának eljárási rendjével, a költségvetési gazdálkodással, az információs és adatszolgáltatási, valamint a nyilvántartási tevékenységgel illetve a vagyonkezeléssel és számlavezetéssel összefüggő szabályokról szóló együttműködési megállapodásban rögzített teendők elvégzése.
8. A Hivatal egyéb feladatkörében
a) közreműködik a választások, népszavazások, a bírósági ülnökök megválasztásának, valamint a népszámlálás lebonyolításában,
b) végzi a kötelező statisztikai adatszolgáltatást,
c) ellátja a hivatali működés feltételeit biztosító feladatokat,
d) közreműködik az igazgatás szakmai kérdéseinek korszerűsítésében, más államigazgatási, önkormányzati hivatali szervekkel való kapcsolattartásban,
e) gondoskodik a www.sarbogard.hu honlap üzemeltetéséről, folyamatos naprakész adatszolgáltatásról.
Gazdasági Osztály
Osztályvezető: Háriné Németh Ilona
penzugy@sarbogard.hu
Tel.: 25/520-251
1. A Gazdasági Osztály tevékenységi köre
- a) ellátja a költségvetés tervezésével, az előirányzat felhasználással, előirányzat módosítással kapcsolatos feladatokat
- b) végzi a költségvetésben megtervezett bevételek beszedésével, a kiadások teljesítésével kapcsolatos operatív feladatokat,
- c) ellátja a beszámolással, a zárszámadással és a gazdálkodásról való tájékoztatásokkal, valamint más adatszolgáltatásokkal kapcsolatos feladatokat,
- d) adóügyi, hatósági, igazgatási (adó kivetése, nyilvántartása, beszedése) feladatok,
- e) a képviselő-testület pénzügyi vonatkozású döntéseinek előkészítése és végrehajtása,
- f) végzi a Sárbogárd–Hantos-Nagylók Szociális és Gyermekjóléti Társulás költségvetésével, illetve a gazdálkodásával kapcsolatos feladatokat,
- g) ellátja a Sárbogárd–Hantos-Nagylók Szociális és Gyermekjóléti Társulás munkaszervezeti feladatait,
- h) ellátja a Sárbogárdi Roma Nemzetiségi önkormányzat költségvetésével, pénzellátásával illetve a gazdálkodásával kapcsolatos feladatokat,
- i) ellátja a hivatalhoz rendelt részben önálló gazdálkodó intézmények költségvetését, gazdálkodásával kapcsolatos pénzügyi - számviteli feladatokat,
- j) ellátja a pénzkezeléssel, bankszámla-vezetéssel kapcsolatos tennivalókat,
- k) végzi a pénzügyi-gazdasági munkafolyamatokba épített vezetői ellenőrzést,
- l) ellátja az önkormányzati vagyonleltárral, vagyonnyilvántartással kapcsolatos feladatokat,
- m) az önkormányzat privatizációs és vállalkozással, társasági tulajdonával, értékpapírjainak kezelésével kapcsolatos feladatokat,
- n) társasházakkal kapcsolatos feladatokat,
- o) nyilvántartja az önkormányzat és a Hivatal által kötött szerződéseket,
- p) ellátja a címzett és egyéb támogatások igénylésével és elszámolásával kapcsolatos feladatokat,
- q) ellátja a megszűnt Sárbogárdi Többcélú Kistérségi Társulás Kistérségi Irodájának feladatait,
- r) gondoskodik a hivatali mobiltelefonok beszerzéséről, nyilvántartásáról,
- s) feladata az önkormányzat által benyújtott pályázatokkal kapcsolatban pénzügyi kifizetések, illetve a kapcsolódó pénzügyi tervek megvalósításának folyamatos nyomon követése, továbbá a beérkező, lehívott támogatásokból származó bevételek nyilvántartása,
- t) feladata az üzemeltetési, fenntartási, működtetési, beruházási feladatok pénzügyi bonyolítása,
- v) feladata a bélyegző nyilvántartás vezetése, a bélyegzők beszerzése és selejtezése,
- z) szervezi az egészségügyi alapellátás önkormányzati feladatainak megoldását, gondozza az egészségügyi szolgáltatókkal kötött szerződéseket, eleget tesz a szükséges adatszolgáltatásnak,
- zs) ügyviteli feladatokat lát el az osztály feladatkörében.
2. Az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 70. §- a, valamint a költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzéséről szóló 370/2011. (XII. 31.) Korm.rendelet alapján Sárbogárd Város Önkormányzata és az általa irányított költségvetési szervek belső ellenőrzési feladatait külső erőforrás bevonásával látja el. A feladatellátás részletes szabályait a Belső Ellenőrzési Kézikönyv, valamint Sárbogárd Város Jegyzője és a megbízott belső ellenőr közötti megállapodás rendelkezései tartalmazzák.
Hatósági Osztály
Osztályvezető: Dr. Varnyu Péter
hatosag@sarbogard.hu
Tel.: 25/520-270
1. A Hatósági Osztály tevékenységi köre:
- a) szociális igazgatási feladatok,
- b) ellátja a szociális ellátásokhoz kapcsolódó ügyfélszolgálati teendőket, így különösen tájékoztatja és segíti az állampolgárokat a szociális jellegű hatósági ügyekben, valamint átveszi az ügyfelektől érkező kérelmeket, beadványokat és továbbítja az ügyintézőknek.
- c) anyakönyvi igazgatási feladatok,
- d) gyermekvédelmi igazgatási feladatok,
- e) eljár birtokvédelmi ügyekben,
- f) ellátja az ipari, kereskedelmi, szolgáltatói tevékenységgel kapcsolatos feladatokat,
- g) intézi a telepengedélyezéssel, illetve a bejelentéshez kötött ipari tevékenységet végzők nyilvántartásának vezetésével kapcsolatos hatósági feladatokat,
- h) ellátja a zenés, táncos rendezvények engedélyezésével kapcsolatos feladatokat,
- i) növényvédelmi igazgatási feladatok,
- j) mezőgazdasági funkcióból eredő szervezési-igazgatási feladatok,
- k) ellátja a termőföldre vonatkozó elővásárlási és elő - haszonbérleti jog gyakorlásával kapcsolatos jegyzői feladatokat,
- l) közterületi fakivágási engedélyt ad,
- m) végzi a címnyilvántartási teendőket,
- n) intézi a talált dolgokkal kapcsolatos ügyeket,
- o) közreműködik a város állategészségüggyel kapcsolatos feladatainak ellátásában, intézi az állattartással kapcsolatos ügyeket,
- p) eljár vadkár ügyekben,
- q) nyilvántartást vezet a méhészekről, vezeti a méhek vándoroltatásával kapcsolatos nyilvántartást,
- r) hatósági bizonyítványok és igazolványok kiadásával kapcsolatos igazgatási feladatok,
- s) ügyviteli feladatok az osztály feladatkörében.
Műszaki Osztály
Osztályvezető: Ábrahámi Dóra
muszak@sarbogard.hu
Tel: 25/520-200
1. A Műszaki Osztály tevékenységi köre:
- a) közreműködik a településfejlesztési és rendezési feladatok ellátásában, közreműködik a fejlesztések, beruházások irányításában és lebonyolításában,
- b) végzi a környezet- és természetvédelmi feladatokat,
- c) intézi a közterület-használat engedélyezésével kapcsolatos hatósági feladatokat,
- d) városüzemeltetési, működtetési feladatok végrehajtása és folyamatos ellenőrzése,
- e) biztosítja a helyi tömegközlekedés hatékony lebonyolítását, előkészíti a tömegközlekedéssel kapcsolatban a menetrendváltozásokat, részt vesz s helyi tömegközlekedés kialakításának, változtatásának előkészítésében,
- f) közreműködik a kommunális, a település köztisztaságának biztosításával összefüggő feladatok ellátásában,
- g) ellátja a jegyző vízügyi hatósági és vízügyi szakhatósági jogkörét,
- h) gondoskodik a csapadékvíz elvezetési feladatok megoldásáról,
- i) közreműködik az önkormányzat tulajdonában lévő temetők fenntartásával és működtetésével kapcsolatos feladatok ellátásában,
- j) ellátja az önkormányzati utak fenntartásával és javításával, valamint forgalomszervezésével kapcsolatos feladatokat, végzi az útellenőri tevékenységet,
- k) ellátja a játszóterek felügyeletével kapcsolatos feladatokat,
- l) műszaki – beszerzési szempontból közreműködik a pályázatok lebonyolításában,
- m) elkészíti a közbeszerzési tárgyú előterjesztéseket, lefolytatja a közbeszerzési eljárásokat, gondoskodik a hozzá kapcsolódó adminisztrációról,
- n) külső közbeszerzési szervezet megbízása esetén ellenőrzi az adott közbeszerzési eljárással kapcsolatos feladatok ellátását, kapcsolatot tart a megbízottal,
- o) összeállítja az éves közbeszerzési tervet, javaslatot tesz annak módosítására,
- p) végzi az önkormányzati tulajdonú lakásokkal, nem lakáscélú bérleményekkel kapcsolatos feladatokat,
- q) ingatlan fenntartás karbantartási feladatokat lát el,
- r) végzi az önkormányzati tulajdonú földek hasznosításával kapcsolatos feladatokat, önkormányzati tulajdonú ingatlanok értékesítése, egyéb feladatok (telekhatár-rendezés, megosztás, stb.)
- s) ellátja a társasházak törvényességi felügyeletével kapcsolatos jegyzői feladatokat,
- t) ellátja a közfoglalkoztatás tervezésével és lebonyolításával kapcsolatos feladatokat, felügyeli a közfoglalkoztatottak munkavégzését,
- v) ügyviteli feladatok az osztály feladatkörében.
Szervezési Osztály
Osztályvezető: Tóth Teréz Márta
szervezes2@sarbogard.hu
Tel.: 25/510-961
1. A Szervezési Osztály tevékenységi köre:
- a) ellátja a képviselő-testületi, bizottsági munkával kapcsolatos szervezési, ügyviteli feladatokat, valamennyi bizottsági, önkormányzati és nemzetiségi képviselő-testületi, illetve társulási tanácsi és bizottsági ülés jegyzőkönyvét az üléseket követő 15 napon belül megküldi a helyi önkormányzatok törvényességi ellenőrzéséért felelős szervnek az erre szolgáló felületen,
- b) gondoskodik az önkormányzati rendeletek közzétételéről, valamint publikálásáról a Nemzeti Jogszabálytárban, gondoskodik a rendeletek és a képviselő-testületi határozatok nyilvántartásáról,
- c) előkészíti a képviselő-testület éves munkatervét,
- d) végzi a polgármester és az önkormányzati képviselők, továbbá a Hivatal köztisztviselői vagyonnyilatkozat tételi kötelezettségével kapcsolatos hivatali teendőket,
- e) ellátja a Hivatal köztisztviselőivel kapcsolatos személyzeti és oktatási feladatokat,
- f) végzi a Bursa Hungarica Felsőoktatási Önkormányzati Ösztöndíjrendszerrel kapcsolatos hallgatói pályáztatás lebonyolítását, a pályázatok értékelését és döntésre való előkészítését,
- g) biztosítja a Hivatal számítógépes hálózatának működését, üzemben tartását (hibaelhárítás, rendszeres karbantartás) folyamatosan vizsgálja a Hivatalban alkalmazott számítástechnikai eszközöket és rendszereket, javaslatot készít azok korszerűsítésére,
- h) szakmailag segíti a belső szervezeti egységek dolgozóinak informatikai munkáját, biztosítja az elektronikus ügyintézés informatikai feltételeit,
- i) ellátja az iktatási, irattározási feladatokat és biztosítja annak szabályszerűségét,
- j) kezeli a hivatali kapukat, folyamatosan figyelemmel kíséri a kapuhoz tartozó tárhelyet, letölti az oda érkezett küldeményeket,
- k) végzi az elektronikus postázással kapcsolatos feladatokat,
- l) közzéteszi a közérdekű adatokat a többi belső szervezeti egység adatszolgáltatása alapján, ellátja a közadat - kezelő rendszerrel kapcsolatos adminisztrációs feladatokat,
- m) ellátja a Sárbogárdi Roma Nemzetiségi Önkormányzat testületi működéséhez kapcsolódó adminisztratív feladatokat,
- n) előkészíti a honvédelmi, polgári védelmi, katasztrófavédelmi feladatok irányításához és végrehajtásához kapcsolódó feladatokat,
- o) a polgármester és a jegyző munkájával kapcsolatos ügyviteli, adminisztrációs és reprezentációs feladatok ellátása,
- p) ellátja az önkormányzat és a Hivatal helyi és közösségi médiában való megjelenésével kapcsolatos feladatokat, közreműködik a városi honlap tartalmának folyamatos figyelemmel kísérésében, annak aktualizálásában, részt vesz a honlap szerkesztésében,
- q) összehangolja a városi rendezvényeket, összeállítja az éves rendezvénynaptárt, közreműködik a nemzeti és a városi ünnepek szervezésében, lebonyolításában,
- r) koordinálja az önkormányzat helyi civil szervezetekkel meglévő kapcsolatait,
- s) figyelemmel kíséri és segíti a város területén működő sportszervezetek tevékenységét, figyelemmel kíséri és felügyeli az önkormányzat tulajdonában lévő sportlétesítmények működtetését, kapcsolatot tart azok vezetőivel,
- t) gondoskodik a hivatali gépjármű megfelelő üzemeltetéséről, figyelemmel kíséri a gépjármű üzembiztonságát, valamint biztosítja a hivatali gépkocsi igénybevételével kapcsolatos szervezési és ügyviteli munkát.
Polgármesteri Hivatal szervezeti felépítése
polgármester
|--alpolgármester
jegyző
|
_______________________________________________________
| | | |
aljegyző/oszt.vez osztályvezető osztályvezető osztályvezető
Hatósági Oszt. Gazdasági Oszt. Műszaki Oszt. Szervezési Oszt.